Service
Warm water, een warm huis in de winter en een veilige technische installaties, het wordt als vanzelfsprekend ervaren. En zo moet het ook zijn.
Omdat wij het erg belangrijk vinden dat onze klanten tevreden zijn met onze service, zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Dagelijks zijn onze servicemedewerkers in de regio op pad voor onze klanten. Service en onderhoud staan garant voor continuïteit. Wij verzorgen technische installaties in woningen én zorgen voor het onderhoud daarvan. Hierdoor voldoen installaties jarenlang aan de gestelde eisen. Ons bedrijf profileert zich met oplossingen op het gebied van milieuvriendelijkheid, energiezuinigheid en veiligheid. Ten Wolthuis combineert zijn sterke klantgerichtheid met de aandacht voor de ontwikkeling en belangen van zijn medewerkers.
Storingen
Wanneer er sprake is van een technische storing dan staan onze vakbekwame servicemonteurs tot uw beschikking. Bij aanleg van uw installatie heeft u van ons een storingsnummer gekregen. Deze vindt u op de cv-ketel of in de meterkast. Tevens vindt u onze contactgegevens op de contactpagina.
Voor alle overige zaken kunt u altijd bellen met onze vestiging.
Reparaties
Wilt u een reparatie aan huis? Zit u zonder warmte, water of heeft u een lekkage? Bel ons dan voor een reparatie of sluit een onderhoudscontract af.
Voor een laag bedrag per kwartaal bent u er van verzekerd dat u nooit voor verassingen komt te staan. Uw installatie wordt door ons goed in de gaten gehouden en mocht er onverhoopt toch iets kapot zijn? Geen nood! U belt gewoon onze 24uurs hulplijn. Wij staan 365 dagen per jaar, 24 uur per dag voor u klaar.